יום שישי, 22 בפברואר 2019

לונדון עם ילדים טיפים חשובים

לונדון, בירת אנגליה היא אחת הערים הפופולריות ביותר לתיירות ויש בה לא מעט אטרקציות כמו הארמון המלכותי, לונדון איי, הצינוק של לונדון, ככר פיקדילי והוא הרבה אתרים היסטוריים. כשמגיעים אל לונדון עם ילדים צריך להתאים להם מסלול מיוחד שיתאים להם, כי סביר להניח שלקחת אותם למוזיאונים שלא מיועדים לילדים ולאתרים היסטוריים זה משהו שפחות ידבר אליהם ולכן צריך להגיע מוכנים עם מסלול שכולל בתוכו אטרקציות לילדים שימלאו לכם את היום אבל מצד שני לא להעמיס יותד מידי כי בכל מקרה אתם בטיול והכל צריך להיות על מי מנוחות ולא בלחץ.

ילדים הם חסרי סבלנות ולא פשוט לעמוד איתם בתורים ולכן כדי לקנות כרטיסים לאטרקציות בלונדון לפני שמגיעים לבירת אנגליה וזאת כדי לא  למצוא את עצמכם עומדים בתורים ארוכים עם הילדים. יש אטרקציות שצריך להזמין מספר שבועות ואף חודשים מראש כי הביקוש אליהן גדול מאוד, כמו לדוגמא אולפני הארי פוטר, אטרקציה שאם לא תזמינו אליה כרטיסים מראש פשוט תישארו בחוץ וחבל. אז כרטיסים להארי פוטר בלונדון צריך להזמין לפחות חודש מראש ואם אתם מגיעים בקיץ אז כדאי גם לשאר האטרקציות להיערך מראש עם כרטיסים כי אחרת אתם עלולים להישאר בחוץ. אל תהיו שאננים בעניין הכרטיסים ותתייחסו להזמנת כרטיסים כמו הזמנת טיסות ומלון, דבר שחייבים לעשות מראש.

יש לא מעט משפחות שמגיעות ללונדון לטיול בר מצווה או בת מצווה בהרכב מלא של המשפחה ולכן צריך לקחת בחשבון שהמסלול צריך להתאים לכולם. אם יש אטרקציות שלא מתאימות לכל הגילאים של ילדי המשפחה אפשר פשוט להתפצל לשתי אטרקציות שנמצאות סמוך אחת לשניה כאשר כל הורה לוקח איתו את הילדים שהאטרקציה מתאימה להם וכך כולם נהנים ומרוויחים. דברים חשובים נוספים הם תחילה מיקום המלון. חשוב שהמלון יהיה עם ארוחת בוקר וכמה שיותר קרוב למסלול האטרקציות שלכם, לתחנת טיוב שתאפשר לכם להגיע לאטרקציות נוספות וגם שיהיו בקרבת מקום מסעדות כי ילדים רעבים זו צרה לא קטנה. טיפ חשוב נוסף הוא לקחת איתכם חטיפים, פירות וכריכים כדי שהילדים לא ישארו רעבים ועצבנים. שיהי טיול מהנה בלונדון!