יום שני, 2 בנובמבר 2020

צימרים בישראל - טיפים חשובים

 צימרים בישראל זו חווית נופש זוגית או משפחתית ויש לא מעט צימרים בארץ שנותנים חוויה שאי אפשר לקבל במלון. צימרים מאפשרים לכם נופש אינטימי ולא המוני כמו במלון. הצימרים פזורים בכל מקום בארץ. תוכלו להזמין צימר באילת במקום להזמין מלון באילת ולחסוך לא מעט כסף או צימר בצפון שזה האזור המועדף לטיולים ולכן צימרים בצפון יקרים יותר בדרך כלל מאשר צימרים בדרום.

בחורף כשקר וגשום תוכלו להזמין צימר עם בריכה מחוממת ומקורה וגם ג'קוזי מפנק וכך תיהנו גם בחורף מבריכה ויהיה לכם הרבה יותר נעים לשהות בצימר ובמתחם שלו. כשמזמינים צימר כדאי גם לדאוג למסלול טיול ולא לשהות כל היום רק בצימר. אם אתם מגיעים עם ילדים או מתבגרים אז כדאי להזמין צימר עם בריכה כדי שבערב יהיה מה לעשות איתם והם לא ישתעממו.

מחיר של צימר עם בריכה או ג'קוזי הוא יקר יותר אבל שווה להתפנק עד הסוף אלא אם אתם רוצים צימר פשוט ללינה בלבד ומתכננים לטייל ברוב היום. בצפון תוכלו למצוא לא מעט מסלולי טיול ובעיקר מסלולים עם מקורות מים כמו נחלים, מעיינות וכמובן גם הכנרת שלנו. 

בדרום יש פחות מקורות מים אבל עדיין יש נוף מדברי יפה וגם מס' מעיינות שכדאי להגיע אליהם במיוחד באביב כשעדיין יש מים בלא מעט נחלים ומעיינות. כמובן שבאילת יש ים ולא מעט אטרקציות כמו צלילה, החלקה על הקרח, מועדונים, מסעדות, קניונים וחנויות ללא מע"מ. 

לפני שמזמינים צימר כדאי לקרוא עליו המלצות בגוגל ופייסבוק ולא באתרים של הצימרים כי שם מצנזרים תגובות לא טובות ואתם לא מקבלים את התמונה המלאה באמת על הצימר. חלק מהצימרים מופיעים באתר בוקינג וגם שם תוכלו לקרוא המלצות של אנשים אמיתיים שהיו שם. 

יש צימרים לזוגות ויש צימרים ל5 אנשים שמתאימים למשפחות וחשוב לבדוק שהם לא צפופים מידי ושיש חצר נחמדה לשבת בה וליהנות מהטבע, האוויר והנוף. כדאי גם לבדוק שיש פינת מנגל ולעשות על האש במקום לבזבז המון כסף על מסעדות בחוץ. מבחינת מחיר צימרים עולים יותר בסופ"ש ויש מינימום של 2 לילות בחלקם.