יום ראשון, 26 ביולי 2015

דילים לברצלונה כולל משחק כדורגל - חבילות ספורט 2016 2017

 
דילים לברצלונה
דילים לברצלונה כולל משחק כדורגל או חבילות ספורט לברצלונה הן חבילות הספורט המבוקשות ביותר ע"י התייר הישראלי.  דילים לברצלונה כולל משחק כדורגל באצטדיון קאמפ נואו מאפשרים לכם גם לראות משחק כדורגל משובח במסגרת ליגת האלופות או הליגה הספרדית של הקבוצה הטובה בעולם וגם לטייל בעיר ברצלונה שנחשבת לעיר הכי יפה באירופה ולהנות מחיי לילה תוססים במועדונים ומסעדות מעולות וגם לטייל באטרקציות בברצלונה כמו הרובע הגותי, מוזיאונים נחשבים, הפסלים של גאודי, השוק הענק של ברצלונה לה בוקרייה, הקתדלרה, קאסה מילה ועוד. 


כשאתם מזמינים דילים לברצלונה כולל משחק כדורגל אתם יכולים לשלב את זה עם משחק כדורגל נוסף של ברצלונה או ריאל מדריד. מומלץ לבדוק את לוח המשחקים כי לפעמים יש לברצלונה משחק ליגה ספרדית ומשחק ליגת אלופות באצטדיון קאמפ נואו באותו שבוע או בהפרש של מספר ימים ואז אפשר להרוויח 2 משחקים של ברצלונה. אופציה נוספת למשחק היא של ריאל מדריד כי לעתים ריאל מדריד וברצלונה משחקות בבית יום אחרי יום במסגרת ליגת האלופות וכך אפשר לראות את המשחקים של שתיהן. ניתן להגיע מברצלונה למדריד ברכבת בנסיעה שאורכת שעתיים לכל צד או להתחיל בברצלונה ואחר כך לקחת מלון במדריד, זאת בהנחה שהמשחק של ברצלונה יערך לפני ריאל מדריד.

מה המחירים של דילים לברצלונה כולל משחק כדורגל? חבילות ספורט כולל טיסה, מלון ל4 לילות וכרטיס למשחק ליגה רגיל ליציע מאחורי השער למעלה עולות החל מ600 אירו וככל שהמשחק חשוב יותר כל מחיר החבילה עולה ומגיע לשיא במשחק הסופר קלאסיקו נגד ריאל מדריד כאשר המחיר מגיע לאלפי אירו. לא מומלץ לקנות חבילות ספורט כי העמלות שאתם משלמים לחברות התיירות הן מאוד גבוהות ולמעשה יוצא שאתם משלמים מחיר כפול או כמעט כפול על הכרטיס למשחק הכדורגל כאשר אתם יכולים להשיג בקלות כרטיסים זולים יותר למשחק כדורגל של ברצלונה או ריאל מדריד באתר הרשמי של כרטיסים לאירועי ספורט ותרבות בספרד בהזמנה פשוטה באינטרנט ויש גם תמיכה טלפונית לכל שאלה או בעיה שיכולה לצוץ. 

אם אתם רוצים לחסוך עוד במחיר החבילה אפשר להזמין טיסות בנפרד ומלון בנפרד מאתרי השוואת מחירי מלון וטיסות וכך תחסכו יחד עם מחיר הכרטיס לפחות 100 אירו ממחיר החבילה לברצלונה ותקבלו בדיוק את אותו המוצר שהייתה מוכרת לכם חברת התיירות. אם אתם כבר מגיעים לברצלונה אז כדאי לבדוק גם בילוי באחד מאירועי התרבות של בעיר באתר הכרטיסים של העיר ולהזמין מראש.