יום ראשון, 19 ביולי 2015

דילים לראש השנה 2016 בחו"ל


כרתים איי יוון (יח"צ)
דילים לראש השנה 2016 בחו"ל מגיעים כבר בספטמבר בתחילת החודש מיד אחרי אוגוסט הלוהט ומאפשרים לנו להזמין נופש בחו"ל לסופשבוע ארוך משישי עד שלישי ואם לא הספיקה לנו חופשה ביולי אוגוסט הנה קיבלנו עוד אחת בהפרש של ימים בודדים מחופשת הקיץ כאשר מזג האוויר הופך להיות מעט פחות חם וקצת יותר נעים וקריר וניתן להשיג מלונות בחו"ל במחיר קצת יותר זול מאשר באוגוסט כי רק היהודים בחופש.

דילים לראש השנה 2016 בחו"ל בדרך כלל יותר זולים נאשר דילים בארץ, כי ראש השנה כמובן זה חג יהודי ורק לנו יש חופש בעולם אבל מצד שני חברות התיירות יודעות שיש ביקוש גדול אז הן מעלות מחירים ולכן כדאי לבחון את האפשרות של להזמין מלון לבד ואת הטיסה להזמין מחברת תיירות או תעופה וכך לחסוך מעט כסף. יש לא מעט אתרי מלונות בעולם שזולים משמעותית מאתרי תיירות בארץ.

אז אילו דילים לראש השנה 2016 בחו"ל תוכלו להזמין? יש כאלו שיעדיפו נופש בטן גב ויזמינו דילים לראש השנה 2016 באיי יוון לכרתים, לרודוס, לאתונה, לאיוס או למיקונוס או בבולגריה לבורגס או לורנה עם בתי הקזינו וגם בקפריסין לאיה נאפה, לרנקה או פאפוס ומעט פחות יעדיפו בטורקיה באנטליה או באיסטנבול וגם באיי ספרד למיורקה, לאיביזה או לקוסטה ברווה הסמוכה לברצלונה. יש גם צעירים שיזמינו דילים לצעירים לראש השנה לבורגס או לאיה נאפה ואפילו לאיביזה או לאיוס התוססות.

כמה עולים דילים לראש השנה 2016 בחול הכל כלול ?

חברת קווי חופשה מציעה דילים לראש השנה 2016 בבורגס בולגריה בספטמבר בתאריך ל3 לילות בסופ"ש למלון 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון במחיר של החל מ569$ לאדם בחדר זוגי ובאותו תאריך מלון 4 כוכבים בראש השנה על בסיס הכל כלול יעלה לכם החל מ579$ לאדם ומלון 5 כוכבים הכל כלול החל מ699$ לאדם בחדר זוגי.

קווי חופשה מציעה גם דילים לראש השנה לכרתים איי יוון בתאריך  ל3 לילות למלון 4 כוכבים חצי פנסיון במחיר של החל מ789$ לאדם בחדר זוגי או מלון 5 כוכבים הכל כלול עם נוף לים במחיר של החל מ854$ לאדם בחדר זוגי או 788$ לאדם בחדר משפחה בהרכב של זוג עם 2 ילדים.

חברת התיירות השטיח המעופף מציעה דילים לראש השנה בטורקיה ל3 לילות במלון 5 כוכבים אולטרה הכל כלול במחיר של החל מ699$ לאדם בחדר זוגי למלון שיש בו חוף ים פרטי, 2 בריכות חיצוניות, בריכה לילדים, חמאם, מסעדות, ברים, מגלשת מים, ספורט ימי, מיני קלאב לילדים, חדר כושר ואפילו בית ספר לצלילה. חלק מהשירותים בתשלום. חשוב לבדוק לפני ההזמנה מה כלול במחיר כי הכל כלול לא תמיד כולל את הכל, בטח שלא ספא וספורט ימי.

דילים לראש השנה באירופה

מי שלא מחפש נופש בטן גב בראש השנה ומעדיף יעדים שמיועדים יותר לטיול יוכל אפילו לצאת אל מיני טיול מאורגן של 4 עד 5 ימים כי החג עצמו אורך 4 ימים וזה מספיק זמן עבור מיני טיול מאורגן באירופה שאפשר לקחת לברצלונה וקוסטה ברווה וגם לאמסטרדם, ברלין או לפריז במחירים סבירים של בערך 560 אירו לאדם כולל מדריך בעברית, מלונות, ארוחות, טיסות צ'רטר, אוטובוסים וכניסה לאתרים.

מי שרוצה להזמין דילים יכול להשיג דילים לברלין גרמניה בראש השנה ל3 לילות באתר השטיח המעופף למלון 4 כוכבים במחיר של החל מ850$ לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר. חברת גוליבר מציע דילים בראש השנה בברצלונה ספרד ל7 לילות במלון 3 כוכבים שממוקם ליד שדרת דיאגונל על בסיס לינה וארוחת בוקר במחיר של החל מ1199 אירו. אין לגוליבר דילים לראש השנה לברצלונה ל3 לילות.

כמו כן מציעה גוליבר דילים לראש השנה לאגם גרדה באיטליה ל6 לילות עם יציאה בערב ראש השנה על בסיס לינה בלבד במלון 3 כוכבים שממוקם במרחק של 300 מטר מחוף הים במחיר של החל מ699 אירו לאדם בחדר זוגי או חבילת נופש כולל רכב לאגם גארדה במלון 3 כוכבים במחיר של החל מ789 אירו למלון שממוקם על שפת האגם.

חברת כנפי משק מציעה דילים לראש השנה בפראג ל2 לילות על בסיס ארוחת בוקר במחיר של החל מ630$ לאדם בחדר זוגי. חברת אגד תיירות מציעה דילים לראש השנה לקוסטה ברווה ל4 לילות על בסיס חצי פנסיון כוולל טיסות צ'רטר לברצלונה במחיר של החל מ699$ לאדם בחדר זוגי.

אתר גרופון מציע דילים לאיטליה לראש השנה ולמועדים נוספים בספטמבר ל6 לילות באגמי צפון איטליה כולל רכב צמוד. כמו כן מציעה גרופון חבילות נופש בוילה בטוסקנה בראש השנה, יום כיפור וגם סוכות ל6 עד 7 לילות כולל טיסות לורונה ורכב צמוד בתפוסה של 5 אנשים בוילה.

דילים לראש השנה בחו"ל מומלץ להזמין אחרי השוואת מחירים בין חברות תיירות כמו הדקה ה90, איסתא, גוליבר, אגד תיור תיירות, ארקיע, ישראייר, קווי חופשה, קשרי תעופה, נופש ישיר, 747, כנפי משק, נטרוול, אשת טורס, אופיר טורס, השטיח המעופף, קל נופש, וואלה טורס, נזרין טורס, הדני, בליק, בסט טורס, גרופון, ביגדיל, ביי 2, באליגם, אמסלם טורס, איילה תיירות. טוס בזול, איטליה סולו, צבר ועוד.