יום שלישי, 28 ביולי 2015

מלונות בתל אביב בראש השנה או בסוכות 2016

מלונות בתל אביב בראש השנה או בסוכות 2016 בחול המועד או בערב החג מביאים אותנו לעיר ללא הפסקה עם אין סוף אטרקציות וכמובן ים. מלונות בתל אביב בראש השנה או בסוכות לוקחים בדרך כלל משפחות  שמעדיפות לא לטרוח בחג ראש השנה או לנצל את האופציה האחרונה לצאת לנופש בטן גב בסוכות כשעדיין השמש זורחת בסוכות ולהזמין נופש ליד הים בטיילת ברחוב הירקון לפני שהסתיו מגיע. מלונות בתל אביב בראש השנה או בסוכות בחול המועד או בערב החג הם לא זולים וגם לא ניתן כמעט להשיג אליהם דילים דקה 90 וזאת בגלל ביקוש גדול מאוד בחגי תשרי שעולה על ההיצע בשל תיירות גדולה מאוד מחו"ל של יהודים.

מלונות בתל אביב בראש השנה או בסוכות בחול המועד או בערב החג מומלץ להזמין חצי פנסיון או הכל כלול אם אתם מתכוונים להישאר בחג במלון או בקרבתו. כמה עולים מלונות בתל אביב בראש השנה או בסוכות הקרובים? 

מלון קראון פלאזה תל אביב סיטי סנטר מציע דילים ל2 לילות בראש השנה לחצי פנסיון החל מ2980 שקל לזוג. מלון לאונרדו בזל בת"א, 4 כוכבים מציע דילים ל3 לילות בראש השנה החל מ2866 שקל לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר, חצי פנסיון יעלה לכם 3243 שקל ולזוג פלוס ילד תשלמו 4540 שקל. מלון ארמון הירקון שהוא מלון 3 כוכבים יקח לזוג ל2 לילות בראש השנה על בסיס לינה וארוחת בוקר 1265 שקל.

מלון לאונרדו בוטיק ת"א מבית פתאל מציע דילים לסוכות בחול המועד ממחיר של החל מ935 שקל ללילה לזוג ולמלון לאונרדו סיטי טאואר החל מ955 שקל ללילה לזוג בחול המועד. אם בכל זאת אתם מחפשים מלונות זולים בתל אביב בסוכות תוכלו למצוא אפילו דקה 90 בחג השני של סוכות ומי שממש יכול להתאפק ישמח לשמוע שיום לאחר סוכות מחירי מלונות בתל אביב צונחים בגדול, במיוחד באמצע שבוע. בנוסף אם תזמינו דילים לתל אביב בסוכות מראש תוכלו לקבל הנחה עם מגוון מבצעים שיש במלונות ובחברות התיירות. מלונות בתל אביב בראש השנה או בסוכות בחול המועד או בערב החג מומלץ להזמין לאחר השוואת מחירים בין אתרי מלונות כמו פתאל, מלונות דן, קראון פלאזה וחברות תיירות כמו איסתא, הדקה ה90, גוליבר, קל נופש, נופש ישיר, אופיר טורס, אשת טורס, צבר, גרופון, ביגדיל ועוד.