יום שלישי, 19 ביולי 2011

מנו ספנות הפלגות - מבצעים דילים

מנו ספנות הפלגות היא חברת הפלגות ותיקה ומובילה המציעה הפלגות לאירופה למבחר מדינות כמו קפריסין, איי יוון, איטליה, ספרד, מלטה, צרפת, רומניה, בולגריה, סיציליה, סרדיניה ועוד. מנו ספנות מציעה מגוון עצום של הפלגות נופש, הפלגות משפחתיות וקרוזים לאורך חופי הים התיכון והים השחור, באמצעות אוניות הנוסעים המפוארות של החברה – ה'גולדן איריס', ה'רויאל איריס' וה'איריס'.

כאשר אתם מוצאים מבצעים ומזמינים דילים לאוניות של מנו ספנו הפלגות תוכלו למצוא מפרט עשיר הכולל בריכות, ג'קוזי, מסעדות, קזינו, דיוטי פרי, ברים, סאונה, חדר כושר, רחבות ריקודים, פעילויות לילדים, מופעי בידור, מזונונים, לובי, סלון יופי, ספא, ספריה, אינטרנט, כדורעף, חדר ברידג', מרפאה ועוד לא מעט דברים. דילים של מנו ספנות הפלגות משלבים בין נופש באניה שהיא ממש כמו קלאב מד לטיול ביעדים אליהם שטה האניה וכך אפשר להנות משני הדברים. אתם אתם מחפשים מבצעים או דילים שווים של מנו ספנות הפלגות ניתן למצוא אותם באתר מנו ספנות הפלגות או באתרי דילים יומיים כמו buy2 או גרופון ששם יש מבצעים ממש שווים.

אם הזמנתם דילים ליעדי מנו ספנות הפלגות תוודאו איזה חדר אתם מקבלים וזאת בגלל שבחדר זוגי באניות המיטות הם מיטות קומותיים ולא זוגיות ויש אנשים שזה משמעותי עבורם, כנ"ל לגבי חדרי משפחה ל4 אנשים. מנו פסנות עושה לא מעט מבצעים כולל בקיץ ביולי ואפילו באוגוסט ושווה לעקוב גם אחרי דילים דקה 90 כי בהחלט אפשר למצוא במחירים זולים של בערך 250$ עבור דילים ל2 לילות וזה ממש זול . חשוב תמיד לערוך השוואת מחירים בין מנו ספנות הפלגות לחברות ספנות נוספות.