יום שני, 18 ביולי 2011

הפלגות דקה 90 דילים 2016 2017

הפלגות דקה 90 לוקחות אותנו לשייט ימי לכמה יעדים ומשלבות נופש יחד עם שייט ושהייה באניית נופש עם ארוחות הכל כלול, מופעי בידור סביב השעון, בריכה, חדרים מאובזרים, קזינו, דיוטי פרי ועוד. יש לא מעט חברות שמציעות הפלגןת דקה 90 כמו מנו ספנות , כספי ספנות ויש לא מעט אתרים שמציעים השוואת מחירי דילים של הפלגות כולל דקה 90 . הפלגות דקה 90 מיועדות לאנשים ספונטנים שמחפשים דילים ברגע האחרון לאירופה למדינות כמו קפריסין, איי יוון, טורקיה, בולגריה, איטליה, ספרד, צרפת, קרואטיה, סיציליה, מונטנגרו, סרדיניה וכולי.

אם שאלתם את עצמכם איפה ניתן למצוא דילים של הפלגות דקה 90 אז תחילה אפשר למצוא באתרי חברות הספנות ואתרי השוואת מחירים אבל גם באתרי דילים יומיים כמו בסט טורס, וואלה, buy2, גרופון ועוד ששם תקבלו הנחה של בערך 40% עבור הפלגות דקה 90 . מתי ניתן למצוא דילים של הפלגות דקה 90 ? ניתן למצוא במאי, ביוני ואפילו ביולי ואם תוכלו להתאפק עד סוף הקיץ, תוכלו למצוא גם באוגוסט בסוף החודש ובתחילת ספטמבר . בסוכות וגם בפסח יהיה כמעט בלתי אפשרי למצוא כי הביקוש גדול וחייבים להזמין מראש.

מה המחיר של דילים של הפלגות דקה 90 ? ניתן להשיג מחיר טוב של החל מ250 $ לאדם בחדר ל4 או 299$ לאדם בחדר זוגי. חשוב לדעת שבחדר סטנדרטי אין מיטה זוגית והמיטות הן בקומות, כלומר אחת על השניה. לפני שמזמינים הפלגות דקה 90 חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות מנו ספנות, כספי ספנות ואתרי השוואת מחירים . הפלגות דקה 90 נחשבות זולות יותר מדילים הכוללים טיסות ומלון.