יום רביעי, 20 ביולי 2011

מלונות בטבריה 5 כוכבים

מלונות בטבריה 5 כוכבים משדרגים לכם את הנופש בטבריה והופכים אותו לנעים יותר, נוח יותר, מפנק יותר, חוויתי ועם לא מעט הפתעות כולל פעילויות לילדים שמעסיקים לכם אותם סביב השעון. כשאתם מחפשים דילים עם מלונות בטבריה 5 כוכבים אתם זוכים לקבל לרוב מלונות משודרגים עם אוכל מצויין, מופעי בידור עשירים כולל אמנים ידועים, ספא ברמה גבוהה כולל ג'קוזי, סאונה ועיסויים, שירות מצויין, בריכה נקיה, חדרים מרווחים ומאובזרים היטב עם ציוד חדשני כולל LCD ועוד כמה הפתעות מפנקות.

מלונות בטבריה 5 כוכבים לרוב כוללים נוף לכנרת, למרות שיש גם מלונות 4 כוכבים עם נוף לכנרת כמו קלאב הוטל הותיק. בטבריה אין יותר מידי מה לעשות מחוץ למלון למעט הכנרת, הלונה גל וקיבוצים קרובים ולכן רוב הזמן אתם במלון ובגלל זה חשוב להזמין מלונות 5 כוכבים שינעימו לכם כמה שיותר את הנופש. יש מספר מלונות מעולים בטבריה בדרגת 5 כוכבים וחשוב לדעת שהמחירים לא זולים בכלל. הנה כמה מלונות :

המלון הראשון הוא מאוד אקסולוסיבי ונקרא המלון הסקוטי שנמצא על שפת הכנרת מול הרי גולן במתחם בן 120 שנה. מלון נוסף הוא לאונרדו פלאזה טבריה של פתאל שממוקם במרכז העיר ומציעה אירוח ושירות ברמה גבוהה. עוד מלון זה רימונים גלי כנרת שהוא 5 כוכבים דלאקס שמציע חוף רחצה פרטי, בריכת תרמו - מינרלית, ספא משוכלל ומהווה חוויה של נופש ובריאות. מלונות בטבריה 5 כוכבים מומלץ להזמין אחרי השוואת מחירים בין אתרי מלונות כמו פתאל או רימונים וגם באתרי תיירות כמו ארקיע, הדקה ה90, איסתא, גוליבר, צבר ועוד.