יום שישי, 5 בספטמבר 2014

מלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת חוות דעת

מג'יק סאנרייז אילת Deal90.com
מלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת הוא מלון הכל כלול 4 כוכבים מבית רשת פתאל שממוקם בקיבוץ איילות במרחק נסיעה קצר מאילת וזו חוות דעת אישית שלי לאחר נופש משפחתי שהייתי בו בקיץ ביולי 2014 כאשר מלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת היה בתפוסה מלאה ובעומס גדול.

חדרים במלון - החדרים במלון מתאימים למשפחות עם ילדים. ישנם חדרי סוויטה שיכולים לאכלס 5 נפשות, דבר שלא קיים ברוב המלונות וזה יתרון גדול למשפחות שרוצות לנפוש באילת. הסוויטות גדולות ונקיות, כוללות מרפסת קטנה ו2 טלוויזיות LCD בשני חדרים. המלון מספק פירות ומים מינרלים לכל חדר ביום הראשון לנופש. כשחסר משהו בחדר מקבלים מענה מהיר כשפונים לקבלה.

הכל כלול - מבחינת אוכל יש ארוחת בוקר וערב עשירות בחדר האוכל במלון. רמת האוכל תואמת רמה של 4 כוכבים אבל לא מעבר לזה. התורים בקיץ בחדר האוכל לעמדות בהם טבחים מכינים חביתות בוקר או משהו אחר בערב. מבחינת ארוחת צהריים אוכלים במזנון של הבריכה מזון מהיר כמו המבורגר, נקניקיות, צ'יפס. התורים ארוכים מאוד ואין מספיק אוכל לכולם בקיץ. בשבת יש במזנון הבריכה חמין ואורז. לאורך היום יש ארטיקים, גלידות ומשקאות קרים וחמים כולל אלכוהול בשפע, בשעה 16:00 בערך מוציאים עוגות בחושות.

פעילויות לילדים במלון - מלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת הוא מלון שאידיאלי למשפחות עם ילדים ופחות לזוגות. המלון הוא למעשה גן עדן לילדים כאשר במלון יש מועדון ילדים שנותן מענה הולם להפגת השעמום של הזאטוטים עם משחקיה, משחקי מחשב, פינת יצירה, שולחן הוקי אוויר, קומפי, משחקים, סרטים ועוד. כמו כן יש כמובן במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת בריכה לילדים ובריכה נוספת מקורה שגם יכולה לשמש ילדים מגילאי בי"ס. צוות הבידור עורך הופעות לילדים בלובי על במה ויש לו גישה טובה לילדים ויחס אישי.

גולת הכותרת של מלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת מבחינת פעילויות לילדים זה מיני לונה פארק שיש בו 4 מתקנים ומתנפח אחד והוא פעיל משך שעתיים בשעות הערב המוקדמות. הילדים יכולים להנות במיני לונה פארק גם מחטיפים וממתקים שממתינים להם בכניסה. מלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת הוא המלון היחיד בישראל שמפעיל מיני לונה פארק וזה יתרון גדול למי שיש לו ילדים. בגלל כל הפעילויות לילדים ניתן לשהות במלון למשך כל תקופת הנופש ואין שום סיבה לצאת ממנו ולחפש פעילויות חיצוניות לילדים.

בידור ומתקני ספורטמלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת מספק מתקני ספורט כמו מגרש כדורסל וקט רגל ומול המלון יש גם מגרש כדורגל אמיתי עם דשא ושערים גדולים וניתן להשתמש גם בו. למלון יש צוות בידור שמעלה מופעים בלובי המלון ועורך פעילויות בבריכה במהלך שעות היום. בקיץ מלונות פתאל באילת מביאים מופעי אורח למבוגרים וילדים של אומנים מובילים במגוון המלונות שלהם וגם אורחים ממלונות אחרים של פתאל יכולים להגיע למופעים הללו. 

בריכות - במלון יש בריכה למבוגרים ובריכה לילדים וגם בריכה מקורה שמתאימה למבוגרים וילדים וג'קוזי שנמצא במתחם הבריכה המקורה.

סיכום ביקורת או חוות דעת מלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת - המלון הוא בהחלט מלון 4 כוכבים טוב אך פחות מתאים לזוגות צעירים ויותר למשפחות עם ילדים קטנים. בקיץ יש עומס גדול בחדר האוכל והמזנונים אבל זה קורה בכל מלון טוב. מבחינת מחירים אז עלות נופש במלון היא בערך כמו מלון 5 כוכבים ע"ב חצי פנסיון באילת ואם אתם בלי ילדים קטנים אני ממליץ לקחת דווקא מלון 5 כוכבים של פתאל באותו מחיר על בסיס חצי פנסיון כדי שתוכלו להנות יותר מהנופש עצמו ולא להתעסק רק באוכל. חשוב לציין שהאוכל במלונות 5 כוכבים של פתאל כמו מג'יק פאלאס לדוגמא הוא ברמה גבוהה יותר. מלונות באילת מומלץ להזמין במנוע השוואת המחירים הזול בעולם שנמצא כאן למטה ולחסוך מאות שקלים.

חופשה נעימה