יום שלישי, 3 במרץ 2015

דילים לאנטליה לטורקיה הכל כלול במאי ביוני ביולי באוגוסט 2015

אנטליה
דילים לאנטליה לטורקיה הכל כלול במאי ביוני ביולי באוגוסט 2015  או לאיסטנבול לטורקיה בקיץ לוקחים אותנו את חווית הכל כלול עם אוכל משובח בשפע, משקאות חופשי, גלידות וקינוחים במלונות מפוארים ברמת 5 כוכבים כולל דלקס עם בריכות גדולות, פעילויות לילדים, חדר כושר, ספא, ג'קוזי, צוות בידור, הופעות, חמאם טורקי, סולריום, חוף ים צמוד, ספורט ימי, מגרשי ספורט וגולף, מיני קלאב לילדים, חדרים מרווחים ומפוארים ועוד.

דילים לאנטליה לטורקיה הכל כלול במאי ביוני ביולי באוגוסט לאיסטנבול הכל כלול הם יחסית זולים היום בגלל שעדיין יש מתיחות עם טורקיה ולכן רוב הישראלים יעדיפו דילים בקיץ ליוון או לקפריסין והרוב בכלל ישארו בארץ ולכן מי שלא חושש יכול לנצל את זה כדי לקבל מחירים זולים יחסית ולהנות מנופיה היפיה של אנטליה ומחופיה וגם לטייל בשווקים הצבעוניים, בכפרים האותנטים, בחופים המרהיבים והגנים הירוקים.

לפני שמזמינים דילים לאנטליה לטורקיה הכל כלול במאי ביוני ביולי או באוגוסט 2015  חשוב לבדוק מה זה אומר הכל כלול והאם זה כולל את כל המסעדות במלון או לא, אילו משקאות זה כולל וגם האם צריך לשלם על חלק מהקינוחים והגלידות בבריכה. חשוב לבדוק אם הכל כלול כולל גם את מתקני הספא במלון ובכלל עדיף לקחת חבילה שבאמת כוללת הכל, מה שנקרא אולטרא הכל כלול וכוללת גם ספא ומתקני ספורט כמו ספורט ימי כי במלונות בטורקיה אוהבים להפתיע תיירים ישראלים.

כמה עולים דילים לאנטליה לטורקיה הכל כלול במאי ביוני ביולי באוגוסט באתרי התיירות? קווי חופשה מציעים דילים הכל כלול ל4 לילות במלון 5 כוכבים במחיר של החל מ499$ לאדם בחדר זוגי, דילים למלון 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון יעלו לכם לאותם תאריכים מעט פחות. מומלץ לערוך השוואת מחירים עם אתרי תיירות נוספים כמו השטיח המעופף, איסתא, הדקה ה90, צבר, גוליבר, נופש ישיר, בליק, אופיר טורס, אשת טורס ועוד.