יום שני, 2 במרץ 2015

דילים ליוון בפסח 2017 לכרתים לרודוס לאתונה וגם טיולים מאורגנים ביוון


דילים ליוון בפסח 2017 כולל לכרתים, לרודוס, לאתונה וכמובן טיולים מאורגנים ליוון בפסח כולל ג'יפים פותחים למעשה את עונת התיירות הבטן גב באפריל ומאפשרים לנו להזמין נופש בטן גב בכרתים, ברודוס, באתונה, בקוס, במיקונוס ועוד. דילים בפסח 2017 ליוון הכל כלול או טיולים מאורגנים ניתן להזמין גם לזוגות וגם למשפחות ולשהות במגוון מלונות מפוארים הכל כלול או חצי פנסיון ולטייל באתריה המדהימים של יוון, לבלות בטברנות, במסעדות הטובות ובמסיבות תוססות.

דילים ליוון בפסח ניתן גם להזמין לדתיים עם אוכל כשר לפסח בקבוצות מאורגנות במלונות מסויימים וכך אפשר לבלות את ליל הסדר או חול המועד פסח בחו"ל במחירים זולים יותר לעיתים מאשר מלונות בטבריה או אילת. תוכלו להזמין טיול מאורגן ליוון בפסח 2017 עם ג'יפים במרכז יוון באתונה והסביבה ל6 לילות בשילוב מלונות 4 וגם 5 כוכבים כולל בילוי בטברנה יוונית עם מוזיקה ומזטים ב1399 אירו לאדם בחדר זוגי.

דילים ליוון בפסח לא זולים בעיקר למשפחות עם ילדים ואם תירצו להוזיל את הנופש שלכם תוכלו להזמין טיסות ליוון בנפרד ולהזמין בנוסף לינה בלבד במגוון וילות או דירות נופש מאתרים שמתמחים בזה וכך לחסוך אלפי שקלים על מלון ביוון ואפילו להביא איתכם אוכל כשר לפסח מהבית, אם אתם מקפידים על כשרות. מומלץ להזמין דילים לפסח בחו"ל מראש ולא דקה 90 כי המחירים דווקא גבוהים יותר במהלך פסח וחברות תיירות רבות מעניקות הנחות למי שמזמין מראש ולא מחכה עד דקה 90.

דילים דקה 90 בפסח תוכלו למצוא בחג שני של פסח לעיתים אך זה גם לא בטוח.בכל מקרה מומלץ לערוך השוואת מחירים בין אתרי תיירות גדולים כמו הדקה ה90, איסתא, צבר, גוליבר, קל נופש, קווי חופשה, השטיח המעופף, ארקיע, ישראייר, נופש ישיר, וואלה טורס, אופיר טורס, 747, הדני, בליק, אשת טורס,גרופון, טוס בזול ומנוע השוואת מלונות כאן באתר.